Progamträning

Angelo: Red bara runt och gjorde det som domaren sa att han ville se och sen när han var klar betyg satte han gången. Varför jag inte red program är för att han bara är fyra men så himlans fin ändå. Fick bra poäng men måste bli bättre på att visa, men kommer förhoppningsvis lära mig det :D.


Sessan: Red Feis lagtävlans program, sessan skötte sig men jag satte inte så mycket tryck som jag kan eftersom att hon varit så knasig senaste dagarna. Trotts det så fick jag bra på det vi gjorde bra och mindre bra där jag inte red fullt ut. Tror att jag fick 67% om mamma räknade rätt, hoppas nu att hon skötter sig denna vecka och under hela nästa helg. Dags för första riktiga starten :DD.

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0