Förlåt för dålig uppdatering

Först spenderades ju dagen i stallet som jag skriv om innan men då nämde jag inte att den frida hade underdagen haft ont i mag och att innan vi åkte hem kollade att hon mådde bra osv. Men hon fick ont i magen igen och jag, mamma och Stella var i stallet från 18-23.30, ett besöka av vetrinär som fick ge henne vatten då det nog berodde på att hon inte dricker tillräckligt. Men vi lämnade stallet i en ca sen åkte jag och mamma tillbaka för att se tt hon fortfarande var okej och hade bajsat, vilket hon hade så vi kvart i ett åkte vi hem och la oss. Nu är hon frisk igen, mycket skönt. Nu ska ja fixa mig sen matte prov jippi..


Fina frallan :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0