Hej!!

Igår så skulle sessan ridas på ängen men hon vart skitspänd så red på galoppbanan istället där vart hon jättefin och lugnare än innan :). Ida var det Annie träning och det gick superbra, Sessan var lite seg på att ta skänkeln men annars jättefin. Tränade mycket skolor i trav och sen red jag mycket tempoväxlingar i alla gångarter, men mest i galopp där jag även ställde åt olika håll för att få henne mjuk och följsam.
I skritten gjorde jag förutom tempoväxlingar massa bakdelsvändningar, där märktes det att hon inte tog skänkeln ordentligt för innan jag fick igenom dem så var vändningarna ganska dåliga.
FILM FINNS!

Resten av dagen spänderades i stallkafeterian med Pillan och alla kakorna.


Fina max två, bild från klubbtävling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0