Hej.

Hemma efter en rolig dag. Red imorse för Annie, testade hennes sadel och med den kom jag åt henne väldigt bra, så hon vart jättefin (skriver mer om det snart). Efter det skola nytt kapitel i matten påbörjat, prov vecka tio eller elva, engelskan glosförhör och på första lektionen snack om inividuella valen vet någ vad jag ska välja (ett ämne med merit poäng) jag läser ju tyska steg tre och fyra=1,5 merit poäng tror jag, sen ska jag lägga till något mer fast i trean tror jag som ger 1 merit poäng. Ska lägga till speciallidrott och något mer. Måste välja till 100 p. i tvåan och lika mycket i trean.

Efter det var jag på ett möte med Ella, Pellen och våra mammor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0