Hej, kan inte lägga upp inlägg från mobilen :/.

Iallafall sitter i skolan och chillar medans alla f-barn gör svenska prov. Så vi duktiga fick håll i en timme sen är vår sista lektion kvar dock. Tänkte läsa lite idrott till vårat prov på fredag fml..

Igår red jag ut på Sessan samt lite på ängen, hur fin som helst lite gald då och då men finare än i måndags och lugnare än idag, 13 minus och min ponny passar inte ihop hehe. Mer om det sen. 

På kvällen red jag på Daniella, det var ganska längesen vi dressyrade tillsammmans och hon har blivit riktig fin sen dess, höger och vänster galopp gick bra även om hon, innan jag kom på hur jag skulle göra, trängde in på mitten. Men det var bara att gå på med vänster skänkel och få henne att sänka sig även där så vaqrt det lätt att ha henne på spåret.


Bild från när jag red henne för ett år sen. På den tiden var hon lite opålitlig. Sen red jag henne i höstas ganska mycket. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0