Hur jag red igår.

Jag bestämde påväg till stallet att det var dags att trava bommar dels för variationen, dels för att hon ska lyfta på benen lite extra och jag måste hitta känslan. Hehe, kan inte förklara på ett annat sett.

Så jag borstade och gjorde i ordning ponnyn, i ridhuset så tog jag fram bommar och min underbara lilla sak gick med mig in bland hiderstöd och allt bakom sargen. Så efter bakade hon ut följde med när jag la ner bommarna och så höll de på tills jag var klar och satt upp. Skrittade och galoppera lite innan jag travade och red lätt över bommarna. Gjorde samma sak i galopp sen fast över andra bommar tills Annie kom in i ridhuset jag vi jobbade med traven utan bommar en stund innan hon skulle rida på en annan häst.


Dålig bild på ponnybus.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0