i skolan

Heej, var på studiebesök i riksdagen imorse, vi fick veta lite om hur det går till där och se en del av en debatt angånde brottslighet mm. Sen åt jag och Emma på thaien vid skolan, satt nu är jag äckligt mätt och har typ inga pengar kvar (hade lite pengar löst). Slutar 15.20 och åker till stallet rider eller går med Sessan och sen hem kanske lite träning innan jag ska till Emelie vi ska äta med våra små söta systrar och efter det vet jag inte. 

Jag ska även börja plugga till mitt tyska prov nästa torsdag. Snart kommer ett inlägg om hur jag red igår :).

  '
Fuuuuuula.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0