Sessan idag

Annie hjälpte mig att longera innan jag började rida för att all extra enegi inte skulle komma ut med mig på ryggen utan att när jag satt upp skulle hon vara lugn.
När jag red var hon jättefin, mjukare än någonsin på högersida och hon tog ett väldigt bra stöd i vänstertygel. Det var inge bråk idag heller vilket va jätteskön för i längden blir det ju jobbig om hon ska sura ihop när jag ber henne om lite mer än vanligt eller rättare sagt ber henne om saker vid fel tillfälle/när hon ite känner för de, hon är ändå ett sto så att hon tjurar är inte konstigt men bra för det behöver hon inte överreagera ;).
Ivilket fall så red jag på volter och fyrkant med ställning varvet runt sen blev det lite skolor och en del galopparbete. Jag är jättenöjd med passet idag :).



Kommentarer
Mia

Bilder? Från träning

2012-02-19 @ 19:35:18
Linnea

Kul länkar dig imorn, så länkar du mig!! ;) <3

2012-02-19 @ 21:36:17
URL: http://lillize.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0