Sessan träning

Red fram själv, sen började med att byta sadel och sen tog vi trav med flytta undan på volten. I början blev hon lite sur för att jag kom åt henne men när jag tog klivet förbi den "gränsen" så blev hon jättefin och jag kunde ha större steg, med ett bra tempo och bibehållen takt, att för att jag kom åt henne så bra. Galoppen var jättebra kunde öka sprången och minska sprången. Skolor tränade vi även på.

Vi gjorde inte jättemycket utan jag tränade på det här hela lektionen och allt blev bara bättre och bättre hela tiden. Efter skrittade jag av ganska länge och bara tänkte på hur bra allt kan vara och bli :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0