Träning :)

Är så himla nöjd med sliot (sesselito ;) ).

Uppvärming/framridning: Skrittade och travade lite snabbt innan jag galopperae på en just då arg ponny med mycket egna åsikter. Efter att jag fått igen om henne och hon insåg att det inte spela någon roll om hon bråka så travade jag och satt ner, för sökte sätta tryk och la upp stigbyglarna så jag kom ner i sadeln och satan va fin hon blev.  Varvarde lite mellan trav och galopp.

Träningen: Red i trav en stund först sen galopp, en sur ponny först men sen gick hon fint även nu. Massa skolor i galopp först öppna och förvänd sluta på lång sidorna, efter det även öppnor på långsidorna och sluta på diagonalen med varvat tempo i slutan. I trav gjorde vi öppnor på långsidorna och sluta på diagonalen. Hon var så himla fin, gjorde även serpentin bågar med enklabyten och bakdelsvändningar innan jag avslutade.

Resultat: Gash vad kan jag säga från att va bråkig till att vara helt stört fin, ridbar och sammarbets villig. Jag är jättenöjd!


Kommentarer
Linn

Så fin ponny :)

2012-02-10 @ 21:11:52
My

Träning för vem??? Kram

2012-02-10 @ 21:16:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0