Dagen

Sorry för dålig uppdatering men det har inte funnits tid..

Åt först pannkakslunch i stallet med massa barn, Pellen och Pernilla. Medans vi åt planerade vi en kurs som vi ska ha med barnen lite vad vi ska gå igenom och hur det ska gått till. Efter det smide vi lite planer haha ;). Sen tog jag tag i ridningen, ponnyn fick komma in och jag lånade Annies sadel till henne idag. Red inte sålänge utan en kort och effektivt. Hon var fin jag gjorde inte så mycket red som igår men red inte igenom progamet idag hehe. Efter jag ridit borstade jag och sen satt jag en stund i klubbis med Pellen, Jojo, Maja, Mavin och Faturn, vi spelade kort vilket var superkul.

Sen satt jag i kassan och ropade upp barn, fixde i hästlistan osv. Sen så sa Annie åt mig att jag skulle rida klockan sex med specialen, hoppning idag hehe. Satt på Jennies häst Lillen, det var askul. Vi började med att rida fram i trav eller galopp beronde på häst, jag red i galopp och Lillenman var jäteglad så lite bus vart det. Efter det hoppade vi, jag fick hoppa en gång först så vi såg att det gick bra efter det hoppade vi alla i ström och då vart det lite mer skutt men inga större saker utan han tjöt till och drog ner huvuet i backen och gjorde något hehe. Efter det hoppade i två andra hinder som både kyrss och räcken innan vi tog muren. Allt det funkade toppen för mig och hästen, efter det hoppade vi bana, först kryss och räcken sen med bara räcken. Efter det travade vi och skrittade av hästarna.  Jojo och Mavin hjälpe mig att fix honom efter så jag kunde ät och jobba lite till.

Vid åtta red jag ännu en gång nu på fina Daniella, vi red för Fia. Ponnyn tyckte att det var svårt och jobbigt men hon skötte sig ganska bra ändå, fattade galopp ibåda varven och var på voltspåret hela tiden fram steg hehe. Nej men jag är nöjd har ju inte ridit henne på ett tag så man får vara nöjd med det lilla. :).

Fina Lilleman :)


Kommentarer
Lilla jag

Du måste ha världens bästa liv, du har en grym ponny och får dessutom rida så mycket mer, så avundsjuk ;)

2012-03-01 @ 23:49:39
Runa

Söt bild :)

2012-03-03 @ 13:53:23
URL: http://runatorbacke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0