Daniella och stallet idag

Daniella red jag på igår kväll vi jobbade mycket med framåtbjudningen och galoppen. Det gick över förväntan och hon skötte sig kalas bra. Hon var fin och sänkte sig i galoppen och traven till stora delar, i skritten var hon fin som vanligt. Jag är jättenöjd:).

Idag longerades sessan på eftermiddagen av mig och annie, det gick asbra och hon var riktigt lydig. Sen på kvällen eller i första gruppe red jag på kex, söt ponnyn. Hon vart ganska fin när hon lugnat ner sig lite och kunde ta förhållningar. I galoppen lugnade hon ner sig och då vart traven bra. Alltid lika kul att rida på henne även om det inte är en riktig dressyr stjärna vilket hon kan vara så är det ändå kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0