Köping

Klass 1, La:1
Red fram länge så hon blev mjuk, massa skolor och sen en del kortare pauser. Sessan var jättefin hela framridningen och struntade i andra ponnyer :). När jag skulle in i collecting ring så kom Paulina och Bizze så de tittade när jag red programet.
Inne på banan var hon väldigt fin, mest nöjd är jag med mellantraverna, skänkelvikningarna och halt-ryggning. Missade lite på olika saker som tidiga galoppfattningar 2 av 3 gånger tror jag och sen ställde jag dåligt i högra förvända galoppen, dessa saker drog ner ganska mycket men de som var bra va jättebra. Slutade på 68,85% och en första plats :D!
På ärevarvet vart det lite bus men det var inget som spelade roll.
Efter det tittade vi på när Paulina red, jag fotade lite osv. Valdo var jättefin och hon red bra, en lite större miss i första längingen men de tog dom igen sen. Hon fick också 67% en fjärdeplats gav det henne.
Klass 2, lap:1
Red fram som till klassen innan och nu fotade mamma lite när jag red också hon var hon ännu finare och på framridning snäppet mer taggad efter ett ärevarv och allt. Men hon skötte sig ändå.
Inne på banan var hon ännu finare i steget och formen men lite tröttare enligt min känsla. Förutom att jag red fel så var det ett bra program. Plus för galopp serpentinerna och mellan gångarterna i det här programet och minus för fel ridningen. Men jag red ihop 67,90% och en första plats även här. Min bästa ap:1 någonsin :).
Efter det åkte vi hem, tyvärr hann vi inte se bästa Paulina som vann med en ritt på 70% :O! Helt galet bra gjort av henne.
Fina Valdo på framridningen.


Kommentarer
My

Grattis :) finns det nån bild på dig o Sessan

2012-03-11 @ 20:23:13
Lina

Duktig du e :) kram

2012-03-11 @ 20:24:49
Lilla jag

Bilder på er ?????

2012-03-11 @ 20:25:36
Linnea

Grattis du är såååå duktig men bild på dig elr?

2012-03-11 @ 20:36:25
Pellen

Thooooho vad du är duktig Hannah! :D

2012-03-11 @ 20:36:45
URL: http://pelleeen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0