Veckans häst planer

Måndag- Rida ut Sessan efter skolan
Tisdag-rida igenom och träna tempoväxlingar med Sessan i
ridhuset innan skolan och sen vara duktig och plugga lite efter skolan
Onsdag- Sessan ska ridas i stora ridhuset och jag ska träna FEI
programen, efter skolan så ska jag plugga en kortis kanske men
jag ska sova tidigt
Torsdag- tidig upp gång sen innan skolan ska jag göra lite saker och
och efter skolan så ska jag till stallet och pyssla med sessan tror att
jag rider vid åtta tiden och efter det ska ja hem och troligen sova eller
något
Fredag- trimma igenom Sessan
Lördag- Trimma programen och göra henne snygg
Söndag- Program träning för svalling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0