Min dag nästan

Nu har jag startat storhäst, är nöjd med med prestationen menred inte jättebra hela tiden på banan för han blev lite spänd och så. Det som var bra fick vi bra på oftast men inte hela tiden men det var första starten på storhäst för mig så är jättenöj, ävn om resultatet inte var det bästa ;).

Sessan reds runt padocken, hon fick skutta över lite hinder och pinnar orkade inte så mycket mer eftersom jag hade små ont i halsen och var trött.. Men hon var asfin, låg, rund och aslugn efter en stund=bra övning. Efter det pysslade jag med lillan och pussade Angelo. 

Angelo har flyttat hem :DDDDD<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0