Min dag

Har varit på rånäs hela dagen och ridit samt hjälpt till i stallet. Red tre ponnyer :D.

Angelo: Red i ridhuset på lillen massa volter till höger och vänster. Först ett varvpå volten sen red jag en långsida sen volt, långsida osv. osv. I galoppen testade jag att lägga en femton meters volt på vardera långsida vid e och b, sen byte jag varv genom snet i genom i galopp och testade att öka lite någongång. Han fick gå i ca 30 minuter. 4 år.

Dirac: Red på sandbanan med graman massa volter och efter en stund lite öppna tänk eller rättare sagt lite in med bogen. Nej men han är en superfin ponny verkligen, gillade att rida honom. I början var han lite rak i sidorna men det släppte efter lite volter och bågar, han hade en jättebra takt och var allmänt rolig. Han gick i 35 minuter på ett ungefär. 5 år

Duc Tho: Reds på sandbanan med graman även han, han va lite på i början men asfin på slutet. i början volter och övergångar, ganska mycket galopp och på slutet bågar i trav och en lång avskrittning. Han var också en fin ponnyplutt, lite mer pigg och på än dem andra eller på ett annat sätt liksom, men alla skötte sig askalas. Han reds också i ca 30 minuter. 4 år.


Nu tagga tävling och ladda kameran tll imogon bilder på g kanske? ;) 
Vem ska tävlas då? Gissa det ni :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0