Back on track

Vet att jag skriver mindre än minst men hade helt glömt bort det idag lite trött kanske..?
 
Igår i alla fall så red jag Lady vid fem tiden kändes ganska bra men spänd spänd spänd ändå på något sätt. Kan bero på att hon stått med blöta täcken osv eftersom det snöade hela dagen. Red lite lösgörande hela passet och på slutet kändes det bra. Hon var mycket mycket bättre idag på Nina träningen och då fokuserade vi mycket på hor hon rörde sig, takt och tempo. I trav och galopp då.
 
Sen på kvällen red jag igår på Kalle han vart fin när han kom i gång och slutade dumma sig för att komma undan. Så bättre än förväntat :). Idag åkte jag med Nina till Lejondal och hjälpte henne lite med hästarna. Red både på Bechan och Blomman, båda va fina så det var jätte kul man lär sig så mycket när man är där och rider :D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0