Hej

Har inte haft så mycke att skriva om under dessa dagarna. Fotade tokponnyn när hon var lös i ridhuset, helt galen var hon haha. På en del av bilderna ser hon helt sjuk ut ben åt alla håll och kanter på snedden med huvudet/halsen osv. Skulle gärna visa alla bilder men det går åt skogen...

Efter det byte jag till träns (för at vara på den säkra sidan) och skrittade´, då hon var så lugn bestämde jag mig för att rida med grimma och grimskaft i stället, vad v det värst som kunde hända liksom? I vilket fall var hon riktigt duktig på grimma :D. Testade att trava och göra lite skolor, riktigt fin och mjuk, lätt att stanna. Får jag bestämma var inte det sista gången jag red med grimma :P.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0