Hej

Idag tömkörde vi Lady på förmiddagen (tack Annie för hjälpen). Efter det drog jag till skolan käkade med Emma i min klass, v snackade om lite random saker men mest om candy crush eftersom man blir smått beroende... Under första lektionen dök nya tyska läraren upp, hon verkar bra men hennes humör var lite upp och ner hela lektionen hehe, under cochtiden kom vår idrottslärare och presenterade sig ( min första kommentar till honom var: eftersom vi har en 8 veckors egen idh planering har vi väl inte idrott...?).

Dagens höjdpunkt förutom min åsna var lätt fotolektionen och att träffa Jenny som jag inte träffat på sjukt länge :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hannah Smith

Satsande dressyr ryttare med mål att rida och ta medalj på sm.

RSS 2.0